کاشت ریش

Wiki Article

اولین مرحله مشاوره است. شما باید توسط پزشک مشاوره شوید و ببینید آیا کاشت ریش مناسب شما هست؟ آیا سن و شرایط مناسبی برای کاشت دارید؟ بهترین روش کاشت ریش و سبیل برای شما با توجه به بانک مویی که دارید چیست ؟ و …

انجام این عمل، با کمک دستگاه‌های خودکار درد و استرس کمتری خواهد داشت.

این روش کاشت ریش مزایای مناسبی دارد که آن را به یکی از محبوب‌ترین متدهای کاشت ریش و سبیل تبدیل می‌کند. مهم‌ترین مزایای این روش عبارتند از:

این روش ممکن است برای افرادی که قسمت طاس ریش و سبیلشان خیلی زیاد باشد، به اندازه کافی نتواند پوشش مناسب را ایجاد کند.

این کار باید با دقت و مهارت بالایی انجام شود تا از آسیب دیدگی ریشه موها جلوگیری شود و موها در زاویه و عمق مناسب قرار گیرند.

این عمل با بی حسی موضعی انجام پذیر است به طوری که فرد بیمار هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد. همچنین فرد بیمار در هنگام درمان، درد و ناراحتی نخواهد داشت؛ اما در برخی از کاشت ها، پوست دچار تورم، التهاب و خارش می شود که این موضوع طبیعی است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با مدل های کاشت ریش را نیز مطالعه کنید.

چندین دلیل رایج برای ریزش موی صورت مردان وجود دارد، از جمله:

همچنین نوعی زیبایی مردانه در آنان ایجاد می‌کند. لذا استفاده از روش‌های کاشت موی صورت ریش در میان آقایان بسیار محبوب و پرطرفدار است

مناسب‌ترین روش کاشت ریش و سبیل برای شما، روشی است که با کمترین میزان استرس و چالش، بهترین نتیجه ممکن را برای شما رقم بزند.

بعد از ریزش،  فولیکول‌های کاشته شده، به سرعت تارهای موی جدید را برصورت فرد زنده می کنند که این تارها به سرعت رشد می کنند تا جذابیت چهره فرد را تضمین نمایند. 

از آنجا که کاشت ریش از مو دشوارتر بوده و حساسیت و ظرافت پوست صورت بیشتر است، دکتر کاشت می بایست دقت و تجربه بالایی در این عمل داشته باشد؛ بنابراین، در انتخاب کلینیک و جراح بسیار دقت کاشت ریش در تهران کنید.

یکی از مهم‌ترین چالش‌های استفاده از این روش، زخم واضحی است که در محل برداشت وجود خواهد داشت. همچنین این روش نیاز به بخیه دارد.

از مصرف آسپرین و برخی ویتامین‌ها که باعث رقیق شدن خون می‌شوند پرهیز کنید. رقیق بودن خون در روز عمل موجب خونریزی بیشتر و بیشتر شدن دوره نقاهت خواهد شد.

Report this wiki page